Načítání...
Odesílání...
Načítání...
Úřední hodiny: PO a ST: 7:30 - 11:30, 12:30 - 17:00
Obec Bludov, Jana Žižky 195, 789 61 Bludov
Výroční zpráva o poskytování informací podle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů, za rok 2022
V souladu s ustanovením §18 zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, podle kterého musí každý povinný subjekt předkládat o své činnosti v oblasti poskytování informací zákonem stanovené údaje, předkládá Obec Bludov tuto Výroční zprávu za rok 2023.
a | počet písemně podaných žádostí o informace | 0 |
počet vydaných rozhodnutí o odmítnutí žádosti | 0 | |
b | počet podaných odvolání proti rozhodnutí o odmítnutí žádosti | 0 |
c | opis podstatných části každého rozsudku soudu, ve věci přezkoumání zákonnosti rozhodnutí o odmítnutí žádosti o poskytnutí informace | 0 |
přehled všech výdajů, vynaložených v souvislosti se soudními řízeními o právech a povinnostech podle tohoto zákona včetně nákladů na své vlastní zaměstnance a náklady na právní zastoupení | 0 | |
d | výčet poskytnutých výhradních licencí a odůvodnění nezbytnosti poskytnutí výhradní licence | 0 |
e | počet stížností podaných dle § 16a zákona, včetně důvodů jejich podání a stručný popis způsobu jejich vyřízení | 0 |
f | další informace vztahující se k uplatňování zákona | 0 |
Dle § 17 zákona mohou povinné subjekty v souvislosti s poskytováním informací požadovat finanční úhradu, a to do výše, která nesmí přesáhnout náklady s vyřízením žádosti spojenými. Povinné subjekty jsou v souvislosti s poskytováním informací oprávněny žádat úhradu ve výši, která nesmí přesáhnout náklady spojené s pořízením kopií, opatřením technických nosičů dat a s odesláním informací žadateli. Povinný subjekt může vyžádat i úhradu za mimořádně rozsáhlé vyhledání informací. Výše úhrady za poskytování informací za písemně podané žádosti činí: 0 Kč. Pokud jsou podané ústní nebo telefonické žádosti o poskytnutí informace vyřízeny bezprostředně s žadatelem ústní formou, nejsou evidovány a není uplatňován žádný poplatek. Počet těchto žádostí není dle ustanovení §13 odst. 3 zákona č. 106/1999 Sb. v platném znění součástí výroční zprávy o poskytnutí informací.
Informace jsou občanům sdělovány na zasedáních zastupitelstva obce, prostřednictvím kamenné úřední desky v obci, webových stránek, elektronické úřední desky v rámci webových stránek, hlášením místního rozhlasu a jinými způsoby.
Výroční zpráva bude zveřejněna na kamenné úřední desce obecního úřadu a v elektronické podobě na webových stránkách obce.
V Bludově 12.1.2024
Bc. Roman Holinka v.r.
starosta obce
Obecní úřad Bludov
Jana Žižky 195
789 61 Bludov
Email:
podatelna@ou.bludov.cz
(oficiální podání)
info@ou.bludov.cz
ID datové schránky:
sa8bfg9
IČ: 00302368
DIČ: CZ00302368
Bankovní spojení:
Česká spořitelna, a.s., Šumperk
Číslo účtu: 1905607389/0800 (příjmový účet obce)
Copyright (c) 2020 - 2019 Obec Bludov. Stránky vytvořil a spravuje Netsimple.